"AUTOSTORM" - Продовжуй рух впевнено!

Кожен автовласник знає, що підвіска авто має в своїй конструкції кульову опору, яка працює за принципом суглоба в руці, відповідаючи за поворот коліс. Без неї це було б просто неможливо.

Це з'єднання витримує постійні максимальні навантаження, тому частіше за інші деталі виходить з ладу. До її передчасного зносу можуть призвести не тільки погані дорожні умови, а й іржа, яка утворюється на кулі опори. Причиною корозії може стати пошкоджений пильовик або позаштатні ситуації. Наприклад, якщо машина надовго застрягла в глибокій калюжі. Через утворення іржі куля починає працювати, як наждачка, стираючи прилеглу втулку.

Термін служби кульової опори коливається від 50 до 150 тисяч км. Про знос деталі будуть сигналізувати сторонні стуки, скрип підвіски, нестійка поведінка автомобіля на дорозі, нерівномірний знос шин.

Заміна або реставрація?

Існує два способи кріплення кульової до важеля: за допомогою болтів або запрессовкою кульової в важіль. Якщо зносилася кульова, в першому випадку її можна замінити окремим вузлом. Але в другому - доведеться повністю міняти важіль, що дуже недешево. Але навіть якщо кульова йде без важеля, вартість нової оригінальної деталі сьогодні не кожному по кишені, а про якість китайських аналогів навіть не варто говорити. Але вихід є - це реставрація кульових, наконечників, рульових тяг, яку можна зробити в СТО Автошторм. Відновлені деталі прослужать досить довго, а коштувати це буде значно дешевше, ніж покупка нової запчастини.

Основне завдання реставраційних робіт - усунути вільний хід люфту кульового пальця відносно корпусу кульової опори. Це можна зробити двома способами: з розбиранням або без розбирання вузла.

Відновлення без розбирання

Цей метод проводиться на спеціальній установці. У корпусі деталі свердлять маленький отвір, через який під тиском нагнітають розплавлений полімер. У застиглому вигляді він виконує роль вкладиша. Після застигання полімеру деталь зачищають і ставлять пильовик. Таким способом можна відновлювати кульові, в яких немає пошкоджень або корозії металу. Метод малоефективний - в ньому багато недоліків.

Відновлення шарніра з розбиранням

При цьому методі спочатку розвальцьовується корпус, а замість зношених деталей встановлюються нові, зроблені зі зносостійкого полімеру, полірується палець шарнір. Після цього вузол збирається і завальцьовується. Залежно від зносу деталей, замінюється не тільки вкладиш, але також виготовляється новий кульовий палець або корпус.

Фахівці компанії Автошторм рекомендують проводити реставрацію кульових другим способом. Щоб відновлена ​​деталь служила довго, майстри СТО проводять такі ремонтні роботи:

  • полірують кулю;
  • встановлюють новий вкладиш;
  • замінюють пильовик;
  • змінюють мастило в пильовику і кульовій;
  • роблять герметичну збірку вузла.

 

Відновлена ​​таким чином кульова матиме заводську якість і прослужить не менше 100 тисяч км.

"AUTOSTORM" ™ Вінниця

вул. Пирогова, 139А

 

Виробництво та реставрація сайлентблоків, стійок стабілізатора, послуги СТО

autostormvin@gmail.com

+38 (068) 86-93-769 (Viber) 

+38 (095) 76-53-521

+38 (093) 23-98-360

+38 (063) 04-55-510

+38 (068) 83-10-053

Разработка сайта
дизайн-студия «Webhit»